jahitan manik pada baju che ta rm 4k-perhhh mahal giler


Mak Hijau. Jangan katakan Che Ta. Admin pun terkejut beruk Dan akan sedih kalau dapat baju raya dgn jahitan manik sebegini. Tambah sedih bila dapat tahu Che Ta bayar RM4,000 untuk servis dan kualiti sebegini. Baik jahit sendiri. Pastinya Che Ta paling kecewa kerna baju raya yang diharapkan indah khabar dari rupa. Iyerlah, kalau sudah bayar mahal-mahal, mestilah nak hasil yg meletop jugak. Luluh hati Che Ta!!!
Inilah kata-kata Che Ta meluahkan rasa kecewanya dengan manik yang dijahit:-

    Sedeh baju raya kita mcm ni ja depa jait manik... tk padan dgn harga dkt 4 qibu depa caj #gelitgkjaitmanikapamcmni


Diharap Che Ta ada baju raya spare yang lain. Tak liplap lah kalau pakai baju dengan jahitan manik sebegini. Diharap juga Che Ta dapat kongsikan siapakah tukang jahit ini agar orang lain tidak menjadi mangsa. Kalau bayar RM4,000 dapat macam nie, bayar RM400 entah-entah manik pun tak dapat. Hehehe




http://projekmssp.blogspot.my/2015/10/untuk-30-terawal-sahaja-sebelum-projek.html
0 Komentar untuk "jahitan manik pada baju che ta rm 4k-perhhh mahal giler"

 
Copyright © 2014 Wana Viral - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info